Як працаваць з сістэмай браніравання білетаў tce.by
1. Рэгістрацыя і ўваход у сістэму
Усе карыстальнікі, якія зарэгістраваліся на сайце tce.by, могуць уваходзіць у сістэму пад сваім лагінам і паролем (далей аўтарызавацца).
У якасці лагіна выкарыстоўваецца адрас эл. пошты.
Увага! Тыя, хто раней быў зарэгістраваны ў старой сістэме браніравання, могуць скарыстацца функцыяй аднаўлення паролю націснуўшы пункт меню "Аднавіць пароль".
Для новых карыстальнікаў варта прайсці працэдуру рэгістрацыі, націснуўшы на пункт меню "Рэгістрацыя ...".
Запоўніць усе палі формы рэгістрацыі, прачытаць ўмовы рэгістрацыі, і паставіць галачку, калі згодныя з імі. Пасля чаго націснуць кнопку "Зарэгістравацца".
Калі рэгістрацыя прайшла паспяхова, то сістэма вернецца на схему залы.
2. Браніраванне білетаў
З дапамогай формы пошуку атрымаць спіс мерапрыемстваў і пстрыкнуць па назве мерапрыемства, якое зацікавіла.
На схеме залы, пстрычкай мышы адзначыць цікавыя месцы, даступныя для браніравання (колькасць білетаў на адзін заказ абмежавана).
У акне "Кошык пакупніка" адлюстроўваецца спіс выбраных білетаў.
Памылкова выбраныя месцы можна выдаліць, паўторным пстрычкай мышы па іх. Гэтак жа можна выдаліць ўвесь спіс, націснуўшы кнопку "Ачысціць заказ".
Пасля таго, як цікавыя месцы былі вылучаныя, варта націснуць кнопку "Адправіць заказ".
Увага! Пры выбары месцаў, азнаёмiцеся з інфармацыяй пра спосабы і месцы набыцця білетаў!
Увага! Забаронена браніраванне білетаў пры наяўнасці 3-х неаплачаных заказаў. Спачатку аплаціце або адмяніце папярэднія, перш чым рабіць новы заказ.
Калі браніраванне прайшло паспяхова, то будзе выведзена падрабязная інфармацыя па гэтай замове, месца і тэрміны для выкупу білетаў (копія заяўкі будзе высланая на email, пазначаны пры рэгістрацыі).
3. Упраўленне заказамі
Пасля аўтарызацыі, карыстальнiк можа ўбачыць усе свае заказы, націснуўшы пункт "Асабісты кабінет" у меню "Сардэчна запрашаем ...".
У табліцы "Гісторыя заказаў" адлюстроўваецца ўвесь пералік заказаў карыстальніка з кароткай інфармацыяй па кожнаму з іх.
Каб даведацца падрабязную інфармацыю аб цікавай замове, варта пстрычкай мышы пазначыць яго ў табліцы (інфармацыя будзе выведзена ў табліцы "Бягучы заказ").
Каб аплаціць або выдаліць заказ, варта пстрычкай мышы націснуць на патрабаваную аперацыю ў радку "Аперацыі" абранай замовы.
(Увага! Любыя аперацыі з заказамі ў гэтым раздзеле адмяніць нельга!)
4. Купля білетаў
Уважліва вывучыце свой заказ! (Рэкамендуецца раздрукаваць тэкст замовы.)
Набыць білеты можна ў касах прадаўца, праз аплатную Сістэму "Разлік" ці іншым абумоўленым спосабам, згодна з абраным месцам да заканчэння тэрміну дзеяння замовы.
Для атрымання забраніравана білета, неабходна паведаміць касіру нумар заказу або дату, назву мерапрыемства і сваё прозвішча, альбо прад'явіць раздрукаваную версію замовы.
За 1 гадзіну да мерапрыемства неаплачаны забраніраваны білет паступае зноў у продаж.
Увага! Для аплаты праз аплатную Сістэму "Разлік" (калі гэта дазволена прадаўцом) варта выбраць сваю замову ў асабістым кабінеце, у спісе даступных аперацый націснуць кнопку "Аплаціць праз АРІП", азнаёміцца з інструкцыяй па аплаце і аплаціць любым зручным для Вас спосабам.
5. Раздрукоўка білетаў
Праз 10-15 хвілін пасля ажыццяўлення аплаты праз сістэму "Разлік", на старонцы замовы будзе даступная кнопка надрукаваць білеты.
Па пытаннях, звязаных з браніраваннем і купляй білетаў праз сайт TCE.BY, звяртайцеся да арганізатара цікавага Вам мерапрыемства, альбо дасылайце пытанні па эл. пошце на адрас ticket@tce.by
Увага!
Парадак звароту ўваходных квіткоў, у тым ліку білетаў, набытых анлайн (электронны білет):
– білеты абмену не падлягаюць;
– наяўнасць чэка, або іншага дакумента, што пацвярджае аплату, пры звароце білета абавязкова;
– па пытанні звароту ўваходных білетаў, сплачаных юрыдычнымі асобамі па безнаяўным разліку і атрыманых па таварнай накладной, варта звяртацца ў аддзел рэалізацыі квіткоў (396 73 57, 366 76 92 ПН-ЧЦ 9.00–17.00, ПТ 9.00–16.00);
– уваходныя квіткі могуць быць вернутыя па ініцыятыве грамадзяніна, юрыдычнай асобы не пазней, чым за 1 (адзін) каляндарны дзень да дня правядзення культурна-відовішчнага мерапрыемства. Пры гэтым грамадзяніну ці юрыдычнай асобе, якія вярнулі ўваходны квіток, кампенсуецца 75% кошту ўваходнага квітка (пры афармленні звароту пры сабе мець пашпарт).
У выпадку змены абвешчаных часу (тэрмінаў) і (ці) месцы правядзення культурна-відовішчнага мерапрыемства, замены яго іншым:
– грамадзянін, юрыдычная асоба маюць права наведаць гэтае культурна-відовішчнае мерапрыемства на падставе наяўнага ўваходнага білета ў дзень, на які яно перанесена (з вылучэннем выпадку адмены культурна-відовішчнага мерапрыемства);
– грамадзянін, юрыдычная асоба маюць права вярнуць уваходны білет і атрымаць грашовую кампенсацыю кошту ўваходнага білета, прададзенай на першапачатковую дату мерапрыемства ў поўным аб'ёме, не пазней за дату, у якую мерапрыемства адбылася.
У выпадку адмены культурна-відовішчнага мерапрыемства:
– грамадзянін, юрыдычная асоба мае права вярнуць уваходны білет і атрымаць грашовую кампенсацыю кошту ўваходнага білета ў поўным аб’ёме да запланаванай даты мерапрыемства і цягам 3 (трох) каляндарных дзён пасля яго.
За ўваходныя білеты, набытыя ў білетных аператараў і праз сістэму АРІП, камісія (сэрвісны збор) і кошт дадатковых паслуг, уключаныя пры аплаце, звароту не падлягаюць.